Magnetoterapie

Působení nízkofrekvenčního pulzního magnetického pole lze využít u celé řady obtíží a v rehabilitaci je velkým pomocníkem. Zde jsou některé z nejvýznamnějších výhod, které magnetoterapie přináší:

Biologické změny ve tkáních vznikající na základě působení pulzního magnetického pole jsou:

- Ovlivnění látkové výměny(zvýšené prokrvení,okysličení,zásobení živinami,zlepšení odvodu zplodin

- Zlepšení prokrvení(vasodilatace,magnetizovaná krev lépe váže kyslík,snížení rizika tvorby trombů)

- Myorelaxace(urychluje odplavení metabolitů způsobujících bolestivé dráždění v místech chronických zánětů)

- Urychlení hojení(aktivace tvorby nové zdravé tkáně-zlomeniny,zvyšuje hladinu proteoglykanů v chrupakvkách-obnova funkce kloubů,regenerace kloubních chrupavek)

- Protibolestivý efekt(indukuje vznik proudů v nervových vláknech,které blokují  průchodu bolestivých vjemů,zvýšené vyplavení endorfinů,zvýšené odbourávání   kyseliny mléčné)

- Protiotokový efekt (zrychlení látkové výměny)

Nejčastější využití  u malých zvířat(psi, kočky,atd.)

- podpora hojení fraktur

- chronické kulhání, artróza

- dysplazie kyčelních a loketních kloubů

- spondyloartrózy, vertebrogenní snydromy, bolesti páteře

- degenerativní kloubní onemocnění

- postúrazové stavy

- dermatopatie (alergie,ekzémy,atd.)

- jakékoli příznaky bolesti

- hojení veškerých zánětlivých stavů

U nás používáme přístroj Biomag, který lze i zapůjčit domů.

Bc. Hana Krausová Na Výsluní 490
Zruč - Senec
+420 605 888 454
Pokud se nemůžete dovolat, vydržte, ozvu se Vám zpět, nebo napište sms, email a já Vám určitě odepíši.

rehabilitacepsu@seznam.cz